Subject: FW: Elektrilevi OÜ arendushuvi selgitamine Harjumaal Kiiu alevikus uuel riigitee 11105 lõigul
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 09:55:37 +0200

Palun registreerida kiri asjatoimikusse 8-1/24-02.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: Siim Hunt <[email-masked]>
Sent: Friday, February 9, 2024 1:48 PM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Cc: Anna Andrijanovitš <[email-masked]>
Subject: Fw: Elektrilevi OÜ arendushuvi selgitamine Harjumaal Kiiu
alevikus uuel riigitee 11105 lõigul

Tere,

Elektrilevil puudub arendussoov antud piirkonnas.

Ei saa välistada hilisemat vajadust võrku paralleelselt TRAM teega rajada,
aga kuna ei ole teada lähedal paiknevate kinnistute liitumissoovid ja
võimalikud võimsusvajadused.

Parimat,

Siim Hunt

Planeerimine arendus tiimijuht

Elektrilevi OÜ

+372 5919 8620 | [email-masked]

Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

  _____

From: Elle Tamm <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 7, 2024 15:31
To: Siim Hunt <[email-masked]>
Subject: Elektrilevi OÜ arendushuvi selgitamine Harjumaal Kiiu alevikus
uuel riigitee 11105 lõigul

You don't often get email from [email-masked]. Learn why this
is important <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere,

Transpordiamet kavandab uue teeprojekti koostamist Harjumaal Kiiu alevikus
riigiteel 11105 Kiiu-Soodla. Uue teelõigu asukoht selgub lisatud skeemilt.

Transpordiameti ja Elektrilevi OÜ vahelise koostöölepingu valguses küsin,
kas uue riigitee 11105 Kiiu-Soodla lõigu osas esineb Elektrilevi OÜ
arendushuvi?

Palun vastust esimesel võimalusel, kuna oleme käivitamas tee
projekteerimise hanget.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet